vineri, 9 aprilie 2010

The Ministers (2009)

 Acest film este o pasare rara pentru ca trebuie sa fie destul de greu sa faci un film atat de prost cand ai la dispozitie, totusi, doi actori talentati: John Leguizamo si Harvey Keitel. Unde mai pui ca Leguizamo are rol dublu, scenele in care evolueaza fiind inzecit mai slabe cat despre Keitel, face probabil rolul cel mai jenant din cariera.
  Filmul este o tortura din primul pana in ultimul minut. Eu am vazut primele 20-25 de minute dupa care am derulat la sfarsit pentru teribilul final. Sunt ferm convins ca n-am pierdut nimic din "esenta" productiei, nota de 4 fiind perfect justificata. Astfel ca va recomand sa nu va lasati pacaliti de trailer si de distributie (asa cum am facut eu!) si sa spuneti un "nu" hotarat filmului.Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu