vineri, 21 mai 2010

The Bounty Hunter (2010)

  Incerc sa-mi explic cum poate sa fie atat de slab filmul asta! Ori mi-am pierdut eu complet simtul umorului, ori tendintele in comedia moderna imi sunt total straine. Subiectul e stupid dar nu asta deranjeaza; pana la urma se vrea a fi o comedie.... romantica, cica! Deranjant este restul: regia, cei doi protagonisti (Gerard Butler si Jennifer Aniston), tortura suprema fiind scenariul. O adunatura mai mare de asa-zise glume, una mai penibila decat alta, mai rar. Dar ma pierd in invective si uit sa va povestesc care-i treaba in aceasta mega-productie!
  Ex-spartanul Butler este un vanator de recompense care primeste contractul vietii si carierei lui: s-o prinda pe super-piesa de ex-nevasta-sa in persoana lui Jeni, o cea mai de succes fosta nevasta existenta in filmele hollywood-iene, desteapa, sexy si acra ca o lamaie necoapta. El? Ultra-sexy si hiper-inteligent, o prinde si o scapa neincetat, in asta constand "farmecul" situatiei.
  Cam asta s-a intamplat in primele 30 de minute dupa care am renuntat. Am lucruri mai importante de facut in viata, sa scriu pe blog, spre exemplu!
  Nota 4, desigur! Parerea mea, desigur!
  P.S. Este posibil ca, pe unii, trailer-ul sa-i convinga. Sper sa aveti decenta si sa nu vedeti acest film. Niciodata! Va garantez ca va lua cel putin o zmeura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu