duminică, 23 mai 2010

Poker (2010)

   Daca va invita cineva la film, va spune ca va plateste biletul, floricelele si sucul, sper sa va dati seama ca e ceva necurat la mijloc. Pentru ca "Poker" este o P.O.R.C.A.R.I.E.(abreviere pentru: Penibil, Oribil, Redundant, Cretin, Aberant, Rau, Idiot, Execrabil).
   Personal dau o bere oricarui prieten de-al meu care reuseste sa-l vada pe tot. Eu am suferit cam 30 de minute dupa care m-am declarat invins. Durerea de cap era prea mare suferinta din urechile mele, prea intensa iar ochii refuzau sa-si mai ridice pleoapele, plangand de sila! Trebuia sa fac ceva, trebuia! Si l-am oprit! N-am distrus discul, asa cum ar fi trebuit. Poate ma intreaba cineva cum arata Jojo dezbracata si, nepriceput fiind in ale descrierilor, ii pun vreo 2-15 scene din film, de-l fac praf. Dar...
  Domnul Sergiu Nicolaescu cred ca incearca sa faca o fresca a societatii romanesti, intr-un stil personal, e drept si care ar trebui sa aiba si ceva umor de calitate din perioada pre-iliesciana dublat de cateva bancuri tip-basesciene de exceptie dar si sa fie, in acelasi timp, o lectie de morala de tip social-democrat. Vedeti cate am inteles eu in 30 de minute? Hai sa n-o lungesc inutil pentru ca filmul nu merita nici macar uzura pe care o sufera tastatura in timp ce astern aceste randuri nepieritoare. Nota doi(2).(punct!)
   P.S. Daca cineva reuseste sa-l vada, il rog sa-mi povesteasca si mie sfarsitul (adica restul de 90 de minute)
   P.S.2 : MediaPro, va rog, ramaneti la telenovele! E mai rentabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu