luni, 29 martie 2010

Armored (2009)

  Avand o distributie generoasa filmul mi-a atras atentia. Matt Dillon, Jean Reno, Laurence Fishburne, Milo Ventimiglia reprezinta destule motive pentru care poti  alege un film. Unde mai pui ca fanii serialului "Prison Break" il pot revedea pe Amaury Nolasco. Asadar, avand in vedere si titlul, mi-a zis ca e un film perfect de vazut la o bere si niste babic. Si n-am gresit prea tare!
  Mare parte din cei enumerati mai sus intruchipeaza niste lucratori la o firma de transport valori. Mai precis, transport cu masini blindate. Dar cum banul e ochiul lui necuratu', 6 astfel de paznici model se decid sa insceneze un mic jaf de 42 milioane $. Veriga slaba va fi unul dintre ei care, mustrandu-l constinta la maxim, se razgandeste si de aici toata drama: fiind amenintat cu decesul, acesta va reusi dupa nenumarate si incredibile incercari sa-si anihileze toti amicii, in timpul procesului salvand si viata celor care intamplator se aflau pe acolo. Clasic!
  Pana la urma, am primit exact ce ma asteptam: un film usurel de duminica, a carui singura pretentie este sa fie vizionat indiferent de critici. Pentru ca a-l critica ar fi similar cu a da vina pe Fanta pentru ca n-au fost coapte portocalele. Nota 6. Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu