luni, 29 martie 2010

Million Dollar Baby (2004)

  Din intamplare am dat in seara de 27.03 pe ProCinema. Filmul abia incepuse si efectiv nu m-am putut abtine sa nu-l revad. In general, nu suport sa vad filmele de pe anumite posturi, pentru ca vreau sa fumez cand am eu chef nu cand vor ei sa dea reclama (adica la faza cea mai importanta, cel mai adesea!). Dar asta e alta discutie, important e ca am facut o exceptie! Iar pentru nefericitii care nu l-au vazut inca, am sa fac un efort sa-l povestesc un pic.
  Maggie Fitzgerald (Hilary Swank) are 32 de ani si niciun viitor.Insa are o pasiune mistuitoare si o inima pe masura pasiunii: sa boxeze. Intr-o buna zi va intra in sala detinuta de Frankie Dunn (Clint Eastwood ) pe care acesta o conduce impreuna cu ex-elevul, prietenul si confidentul sau Eddie Scrap-Iron Dupris interpretat magistral de Morgan Freeman. Un munte de ambitie, Maggie va ajunge cu ajutorul celor doi sa se lupte pentru centura insa va suferi un accident teribil. Si cam asta e tot ce va pot povesti. Restul e arta!
  Filmul castiga 4 binemeritate Oscaruri (film + regie pentru Eastwood, Freeman si Swank) iar personal cred ca Hilary Swank face rolul vietii ei. Pentru marea majoritate, va ramane mereu "aia care a jucat in "Million dollar baby" indiferent de evolutiile ei ulterioare.
   Filmul lui Eastwood va deveni un clasic, daca nu cumva este deja. Este un film atemporal pentru ca natura umana nu se va demoda niciodata. Nota 9. Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu