marți, 9 martie 2010

New Moon (2009)

   Acest film este extrem si extraordinar. Extrem de slab si extraordinar de prost! Prima parte a fost peste medie deci aveam  motivatia necesara ca sa vad si continuarea. Au schimbat si regizorul, au avut buget mai mare cu siguranta, deci chiar erau conditii suficiente ca sa pierd 2 ore. In plus, trebuie sa fiu la curent cu noile tendinte in ceea ce priveste pseudo-cultura Emo. Si m-am pus pe treaba...
   Bella Swan (Kristen Stewart) il iubeste in continuare la maxim pe vampirul Edward Cullen (Robert Pattinson) care la randu-i e asa de indragostit incat o paraseste pe tipa pentru totdeauna, in ideea de a o proteja, cica! Ma rog.... cum gasesc vampirii motive, stiti voi! Intre timp, bunul prieten al Bellei pe numele sau Jacob (Taylor Lautner) devine, desigur varcolac peste noapte, astfel ca treaba chiar devine interesanta binecunoscuta fiind rivalitatea ancestrala dintre cele doua specii (sau rase, sau creaturi,etc.) Spre final, Bella are de ales intre cei doi si- surpriza!!- il alege tot pe vampirica.
   Tema sinuciderii este omniprezenta motivele ramanandu-mi complet necunoscute. Poate pentru ca incarcatura emotionala este atat de inexistenta sau doar pentru ca nu ma dau cu negru pe la ochi. E posibil ca practicantii sus-numitului "obicei" sa inteleaga mai bine cauzele. Cat despre prestatia celor doi eroi din rolurile principale, am un singur cuvant: penibila!
   Astfel ca, daca dupa 15 minute am sperat sa-i dau o nota de trecere gen 4.51, acum totul imi este foarte clar: merita exact cate nominalizari a avut la Zmeura, adica 4. Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu